Handbook of research on customer equity in marketing

pt. 1. Understanding and measuring customer equity -- pt. 2. Identifying key drivers to augment customer equity -- pt. 3. Applying the customer equity concept to enhance firm performance -- pt. 4. Strategic management of customer equity -- pt. 5. Implementing customer equity in firms.

Gespeichert in:
Autor*in:

Kumar, V. - 1957- [herausgeberIn]

Shah, Denish [herausgeberIn]

Mack Robinson, J. [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham. U.K Northampton, Ma, USA: Edward Elgar Publishing ; 2015

Schlagwörter:

Kundenwert / Messung / Strategisches Management / Unternehmenserfolg

Schlagwörter:

Customer equity, Research, Methodology

Formangabe:

Electronic books

Umfang:

1 Online-Ressource (x, 505 pages)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Handbook of research on customer equity in marketing - Cheltenham [u.a.] : Edward Elgar, 2015

Reihe:

Elgar original reference

Edward Elgar E-Book Archive

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-1-78100-498-2

DOI / URN:

10.4337/9781781004982

Katalog-ID:

1023445557

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