Handbook of pricing research in marketing

Pricing is an essential aspect of the marketing mix for brands and products. Further, pricing research in marketing is interdisciplinary, utilizing economic and psychological concepts with special emphasis on measurement and estimation. This unique Handbook provides current knowledge of pricing in a...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Rao, Vithala R.

Körperschaften:

Edward Elgar Publishing

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham, Glos, U.K Northampton, Mass: Edward Elgar ; 2009

Schlagwörter:

Preismanagement / Preistheorie / Konsumentenverhalten

Preisbildung / Preispolitik / Marketing

Marketing / Preispolitik

Schlagwörter:

Pricing

Preisbildung

Preispolitik

Marketing

Aufsatzsammlung

Electronic books

Formangabe:

Aufsatzsammlung

Systematik:

Anmerkung:

Includes bibliographical references and index

Umfang:

1 Online-Ressource (xxi, 593 p) ; ill

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Handbook of pricing research in marketing - Cheltenham [u.a.] : Elgar, 2009

Reihe:

Edward Elgar E-Book Archive

Links:

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-1-84844-744-8

DOI / URN:

10.4337/9781848447448

Katalog-ID:

1023447118

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