Developing Insights on Branding in the B2B Context : Case Studies from Business Practice

This book presents an in-depth exploration of contemporary business-to-business branding practices. Bringing together both theoretical and practical views on the subject, the editors curate a range of business case studies, offering guidance on strategy in B2B contexts, use of the brand, how mistake...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Koporcic, Nikolina [herausgeberIn]

Ivanova-Gongne, Maria [herausgeberIn]

Nyström, Anna-Greta - 1979- [herausgeberIn]

Törnroos, Jan-Åke [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley: Emerald Publishing Limited ; 2018

Ausgabe:

First edition

Schlagwörter:

B-to-B-Marketing / Markenimage / Kundenintegration / Emotion

Business-to-Business-Marketing / Markenpolitik

Schlagwörter:

Industrial marketing

Business names

Brand name products

Branding (marketing)

Business & Economics ; Advertising & Promotion

Sales & marketing management

Systematik:

Anmerkung:

Description based on publisher supplied metadata and other sources

Umfang:

1 Online-Ressource (XX, 237 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Developing insights on branding in the B2B context - Bingley, UK : Emerald Publishing, 2018

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-1-78756-277-6

1-78756-275-1

978-1-78756-275-2

DOI / URN:

10.1108/9781787562752

Katalog-ID:

1030200467

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