Handbook of research on retailing

The advent of e-commerce and the rise of hard discounters have put severe pressure on traditional retail chains. Boundaries are blurring: traditional brick & mortar players are expanding their online operations and/or setting up their own discount banners, while the power houses of online retail...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Gielens, Kathrijn [herausgeberIn]

Gijsbrechts, Els [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham, UK Northampton, MA, USA: Edward Elgar Publishing ; 2018

Schlagwörter:

Einzelhandel / Strategisches Management / Preismanagement / Produktmanagement / Konsumentenverhalten / Marketing

Einzelhandel / Großhandel

Schlagwörter:

Retail trade, Research

Marketing research

Electronic commerce

Consumer profiling

Consumer behavior

Retail trade, Management

Pricing

Dispaly of merchandise

Formangabe:

Electronic books

Systematik:

Umfang:

1 Online-Ressource (480 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Handbook of research on retailing - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing, 2018

Reihe:

Edward Elgar E-Book Archive

Research handbooks in business and management series

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-78643-028-1

DOI / URN:

10.4337/9781786430281

Katalog-ID:

1032043040

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!