Consumer culture theory

This series epitomizes the 2017 Consumer Culture Theory (CCT) conference themes of hyper-reality and cultural hybridization. The partnership of the co-editors, with diverse backgrounds including Caribbean, Mexican and Indian roots, itself depicts cultural hybridity, culminating in a series of fascin...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Cross, Samantha N. N. [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, UK: Emerald Publishing Limited ; 2018

Ausgabe:

Online-Ausgabe

Zeitschrift/Reihe:

Research in consumer behavior - v. 19

Schlagwörter:

Internationales Marketing / Konsumentenverhalten / Nationalkultur / Welt

Verbraucherverhalten

Schlagwörter:

Consumption (Economics) ; Social aspects

Consumer behavior

Business & Economics ; Consumer Behavior

Market research

Formangabe:

Konferenzschrift

Umfang:

1 Online-Ressource

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Consumer Culture Theory Conference (12. : 2017 : Anaheim, Calif.): Consumer culture theory - Bingley, UK : Emerald Publishing, 2018

Reihe:

Research in consumer behavior ; v. 19

Research in Consumer Behavior ; volume 19

Links:

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-1-78743-906-1

978-1-78754-504-5

DOI / URN:

10.1108/S0885-2111201819

Katalog-ID:

1042510695

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