Reputation management : the future of corporate communications and public relations

A good reputation is vital to success in business and in life. Organisations with the best reputations outperform rivals in a myriad of tangible ways; they recruit higher quality staff, succeed with smaller marketing budgets, and exert greater influence over Governments. Although in the long term re...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Langham, Tony [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, UK: Emerald Publishing ; 2018

Ausgabe:

First edition

Schlagwörter:

Firmenimage / Öffentlichkeitsarbeit

Schlagwörter:

Public relations

Communication in organizations

Business & Economics ; Industries / Media & Communications

Media, information & communication industries

Anmerkung:

Includes bibliographical references and index

Umfang:

1 Online-Ressource (xxxviii, 269 Seiten) ; Illustrationen

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Langham, Tony: Reputation management - United Kingdom : Emerald Publishing, 2019

Reihe:

PRCA pocket guides

PRCA practice guides

Links:

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

1-78756-607-2

978-1-78756-609-5

978-1-78756-607-1

DOI / URN:

10.1108/9781787566071

Katalog-ID:

1043659056

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