Organizational culture, business-to-business relationships, and interfirm networks

Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks provides deep understanding about business-to-business and organizational relationships. Studies in this volume identify real-life relationship paradoxes and explain how firms manage, not solve, these paradoxes. Exten...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Woodside, Arch G. - 1943- [hrsg]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley: Emerald ; 2010

Zeitschrift/Reihe:

Advances in business marketing and purchasing - 16

Schlagwörter:

Unternehmenskultur / Lieferantenmanagement / Unternehmensnetzwerk / Theorie

Schlagwörter:

Purchasing & supply management

Business & Economics ; Marketing ; General

Business & Economics ; Marketing ; Research

Sales & marketing management

Systematik:

Umfang:

Online-Ressource (IX, 503 S.)

Weitere Ausgabe:

Buchausg. u.d.T.: Organizational culture, business-to-business relationships, and interfirm networks - Bingley : Emerald, 2010

Reihe:

Advances in business marketing and purchasing ; 16

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-0-85724-306-5

DOI / URN:

10.1108/S1069-0964(2010)16

Katalog-ID:

1652372512

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!