Fostering Language Teaching Efficiency through Cognitive Linguistics

The volume assesses and supplements Cognitive Linguistics (CL) proposals for instructed second language acquisition. CL research can help identify language elements that merit explicit teaching. The effectiveness of CL-inspired additions to the currently available armoury of teaching methods is put...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Boers, Frank - 1964-

Knop, Sabine de - 1957-

DeRycker, Antoon G. H.

Rycker, Antoon De

Boers, Frank

De Knop, Sabine

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Berlin u.a.: De Gruyter Mouton ; 2010

©2010

Rechteinformationen:

Restricted Access

Schlagwörter:

Fremdsprachenunterricht / Fremdsprachenlernen / Kognitive Linguistik

Schlagwörter:

Cognitive grammar, Congresses

Language acquisition, Congresses, Study and teaching

Language and languages, Congresses, Study and teaching

Cognitive grammar

Language acquisition

Language and languages

LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General

Formangabe:

Konferenzschrift

Systematik:

Umfang:

Online-Ressource

Reproduktion:

2010

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Fostering language teaching efficiency through cognitive linguistics - Berlin : De Gruyter Mouton, 2010

Titelvarianten:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Fostering language teaching efficiency through cognitive linguistics - Berlin : De Gruyter Mouton, 2010

Reihe:

Applications of cognitive linguistics; 17

Applications of Cognitive Linguistics [ACL] ; 17

Links:

Link aufrufen
Volltext
Link aufrufen
Cover
Cover

ISBN:

978-3-11-024583-7

DOI / URN:

10.1515/9783110245837

Katalog-ID:

1655591231

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!