Management, marketing and promotion of library services based on statistics, analyses and evaluation

Die schnellen Entwicklungen bei Informationstechnologien und Medien führen bei Lesern und Nutzern zu immer vielfältigeren Strategien der Informationsgewinnung. Die Pflicht, dieses Phänomen zu bewältigen und die Situation zu meistern, stellt eine der größten Herausforderungen dar, denen Bibliotheken...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Flaten, Trine Kolderup [hrsg]

Körperschaften:

International Federation of Library Associations and Institutions, Section on Management and Marketing

Kongresse:

World Library and Information Congress ; Oslo ; 2005

World Library and Information Congress ; Oslo ; 2005.08.14-18

Satellite meeting. IFLA's Management and Marketing Sektion ; Bergen ; 2005.08.09-11

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

München: Saur ; 2006

Rechteinformationen:

Open Access

This eBook is made available Open Access. Unless otherwise specified individually in the content, the work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives (CC BY-NC-ND) license

Schlagwörter:

Bibliothek / Strategisches Management / Datenanalyse

Bibliothek / Marketing

Bibliotheksverwaltung / Dienstleistung / Marketing

Schlagwörter:

Libraries, Marketing, Congresses

Libraries, Public relations, Congresses

Advertising, Information services, Congresses

Public relations, Information services, Congresses

Library planning, Congresses

Bibliography. Library science. Information resources

Advertising, Congresses, Information services

Public relations, Congresses, Information services

Advertising

Public relations

Strategic planning, Congresses

Library administration, Congresses

Library statistics, Congresses

Libraries, Congresses, Public relations

Libraries

Libraries, Congresses, Marketing

LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Library & Information Science / General

Formangabe:

Electronic books

Konferenzschrift

Systematik:

Anmerkung:

Description based upon print version of record

Umfang:

Online-Ressource

Reproduktion:

Berlin ; De Gruyter

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Management, marketing and promotion of library services based on statistics, analyses and evaluation - München : Saur, 2006

Reihe:

IFLA publications ; 120/121

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Volltext
Link aufrufen
Cover
Cover
Cover
Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-3-598-44022-9

978-1-283-40343-6

978-3-598-21848-4

DOI / URN:

10.1515/9783598440229

Katalog-ID:

1656132818

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!