The economics of reputation

Recommended readings (Machine generated): George A. Akerlof (1970), 'The Market for 'Lemons': Quality Uncertainty and the Market Mechanism', Quarterly Journal of Economics, 84 (3), August, 488-500 -- Franklin Allen (1984), 'Reputation and Product Quality', RAND Journal...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

McCluskey, Jill J. [herausgeberIn]

Winfree, Jason [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham, UK Northampton, MA: Edward Elgar Publishing ; 2017

Zeitschrift/Reihe:

The international library of critical writings in economics - 329

Schlagwörter:

Prestige / Wirtschaftstheorie

Schlagwörter:

Economics, Sociological aspects

Reputation, Economic aspects

Formangabe:

Electronic books

Aufsatzsammlung

Umfang:

1 Online-Ressource (xviii, 706 Seiten) ; Illustrationen

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: The economics of reputation - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing, 2017

Reihe:

The international library of critical writings in economics ; 329

An Elgar research collection

Elgaronline

Edward Elgar books

Edward Elgar E-Book Archive

Links:

Link aufrufen
Volltext
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-78536-251-4

DOI / URN:

10.4337/9781785362514

Katalog-ID:

1656456397

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!