The internet trap : how the digital economy builds monopolies and undermines democracy

A book that challenges everything you thought you knew about the online economyThe internet was supposed to fragment audiences and make media monopolies impossible. Instead, behemoths like Google and Facebook now dominate the time we spend online—and grab all the profits from the attention economy....
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Hindman, Matthew Scott - 1976- [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Princeton Oxford: Princeton University Press ; 2018

Rechteinformationen:

Restricted Access

Schlagwörter:

Electronic Commerce / Internet / Monopol / Wirtschaftsordnung / Politischer Wandel / USA

USA / Internet / Neue Medien / Social Media / Informationsökonomie / Politische Berichterstattung / Geschichte 1990-2017

Schlagwörter:

Electronic commerce

Internet marketing

Internet, Economic aspects

Information technology.

Internet.

POLITICAL SCIENCE / Political Process / Media & Internet

Systematik:

Umfang:

1 Online-Ressource (xii, 240 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Hindman, Matthew Scott, 1976 -: The internet trap - Princeton : Princeton University Press, 2018

Links:

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Cover
Cover

ISBN:

978-0-691-18407-4

DOI / URN:

10.23943/9780691184074

Katalog-ID:

1658530144

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