Strategic retail management and brand management : trends, tactics, and examples

In this book a comprehensive coverage of major retailing topics and contemporary issues in retailing and branding is given, including many cases and practical examples. Besides introducing the topic strategic planning in retailing and fundamentals in the fields of the marketing mix in retailing, thi...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Berger-Grabner, Doris [verfasserIn]

Körperschaften:

De Gruyter Oldenbourg [Verlag]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Berlin Boston: De Gruyter Oldenbourg ; 2021

Rechteinformationen:

Restricted Access

Schlagwörter:

Handelsmanagement / Markenführung

Einzelhandel / Markenpolitik

Schlagwörter:

BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / Management

Formangabe:

Lehrbuch

Systematik:

Umfang:

1 Online-Ressource (IX, 447 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druckausgabe Berger-Grabner, Doris: Strategic retail management and brand management - Berlin : De Gruyter Oldenbourg, 2021

Reihe:

De Gruyter Studium

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Cover

ISBN:

978-3-11-054382-7

978-3-11-054395-7

DOI / URN:

10.1515/9783110543827

Katalog-ID:

166657645X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!