A Philosophy of Havruta : Understanding and Teaching the Art of Text Study in Pairs

Frontmatter -- Acknowledgments -- Table of Contents -- Preface by Sharon Feiman-Nemser -- Chapter One: Contextual Foundations -- Chapter Two: Theoretical Foundations -- Chapter Three: Setting the Stage for Havruta Learning -- Chapter Four: Questioning for Interpretation -- Chapter Five: Listening fo...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Holzer, Elie [verfasserIn]

Kent, Orit [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Boston, MA: Academic Studies Press ; 2013

Rechteinformationen:

Restricted Access

Schlagwörter:

Group work in education

EDUCATION / Philosophy, Theory & Social Aspects

Anmerkung:

restricted access online access with authorization star

Umfang:

1 Online-Ressource (264 p)

Beschreibung:

Mode of access: Internet via World Wide Web.

Reproduktion:

[Online-Ausgabe]

Reihe:

Jewish Identities in Post-Modern Society

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Cover
Cover
Cover
Contents

ISBN:

978-1-61811-291-0

DOI / URN:

10.1515/9781618112910

Katalog-ID:

1687252033

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!