Total Revenue Management (TRM) : Case Studies, Best Practices and Industry Insights

Chapter 1 Total Revenue Management (TRM) -- Chapter 2 Pricing Elements and Price Elasticity -- Chapter 3 Pricing as Part of the Corporate Strategy -- Chapter 4 Pricing Strategies -- Chapter 5 Supply Chain Management and Distribution Channels -- Chapter 6 Value Drivers in Revenue Management -- Chapte...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Helmold, Marc [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cham: Springer International Publishing ; 2020.

Cham: Imprint: Springer ; 2020.

Ausgabe:

1st ed. 2020.

Schlagwörter:

Sales management.

Business logistics.

Market research.

Service industries.

Umfang:

1 Online-Ressource(XXV, 191 p. 78 illus., 76 illus. in color.)

Reihe:

Management for Professionals

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-3-030-46985-6

DOI / URN:

10.1007/978-3-030-46985-6

Katalog-ID:

1724272071

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!