Enlightened Marketing in Challenging Times : Proceedings of the 2019 AMS World Marketing Congress (WMC)

Chapter1. Applying Evolutionary Psychology in Navigating the Standardization/Adaptation Debate in International Advertising -- Chapter2. Truth, Half-Truth or Little White Lie? Exploring Public Sentiment toward Advertising through Cartoon Analysis -- Chapter3. The Impact of Culture on Humorous Ads: A...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Pantoja, Felipe [herausgeberIn]

Wu, Shuang [herausgeberIn]

Krey, Nina [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cham: Springer International Publishing ; 2020.

Cham: Imprint: Springer ; 2020.

Ausgabe:

1st ed. 2020.

Schlagwörter:

Marketing / Marketingmanagement

Schlagwörter:

Customer relations—Management.

Globalization.

Markets.

Leadership.

Management.

Industrial management.

Motivation research (Marketing).

Luxury goods industry.

Umfang:

1 Online-Ressource(XLIII, 630 p. 15 illus., 2 illus. in color.)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe AMS World Marketing Congress (22. : 2019 : Edinburgh): Enlightened marketing in challenging times - Cham, Switzerland : Springer, 2020

Reihe:

Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science

Springer eBook Collection

Links:

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ISBN:

978-3-030-42545-6

DOI / URN:

10.1007/978-3-030-42545-6

Katalog-ID:

1734624728

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