Humaniora Islamica : An Annual Publication of Islamic Studies and the Humanities ; Volume 1: 1973

Frontmatter -- Introduction -- Contents -- PART 1.North Africa -- Introduction -- Islamic education in Tunisia (ca. 800-1574) -- Early Moroccan reactions to the French protectorate: The cultural dimension -- Cultural problems and social structure: The Campaign for Arabization in Morocco -- The realm...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Brosnahan, Thomas [mitwirkender]

Bürgel, J.Ch [mitwirkender]

Damis, John [mitwirkender]

Dankoff, Robert [mitwirkender]

Fisher, Alan W [mitwirkender]

Gordon, Laura Mavis [mitwirkender]

Hayford, Elizabeth R [mitwirkender]

Laroui, Abdallah [mitwirkender]

Mason, Herbert W [herausgeberIn]

Mason, Herbert [mitwirkender]

Mcdonough, Sheila [mitwirkender]

Nettler, Ronald L [mitwirkender]

Nettler, Ronald. L [herausgeberIn]

Plancke, M [mitwirkender]

Scheindlin, Raymond P [mitwirkender]

Sivers, Peter Von [mitwirkender]

Swartz, Merlin [mitwirkender]

Waardenburg, Jacques [mitwirkender]

Waardenburg, Jacques [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Berlin Boston: De Gruyter Mouton ; 2021

Ausgabe:

Reprint 2021

Rechteinformationen:

Restricted Access

Schlagwörter:

Islam, Study and teaching

LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General

Umfang:

1 Online-Ressource (XII, 284 p)

Beschreibung:

Mode of access: Internet via World Wide Web.

Reproduktion:

[Online-Ausgabe]

Reihe:

Humaniora Islamica ; Volume 1

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Cover
Cover

ISBN:

978-3-11-241534-4

DOI / URN:

10.1515/9783112415344

Katalog-ID:

1761833413

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!