Cross-cultural social media marketing : bridging across cultural differences

To increase brand awareness, engagement and revenue, companies are acknowledging the importance of integrating social media marketing in their overall marketing strategy. Social media marketing complements a brand or company's current marketing strategy as it aids in amplifying a company's...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Moriuchi, Emi [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, U.K.: Emerald Publishing Limited ; 2021

©2021

Schlagwörter:

Internationales Marketing / Interkulturelles Management / Social Web

Online-Marketing / Kulturkontakt / Social Media

Schlagwörter:

Internet marketing, Cross-cultural studies

Social media, Cross-cultural studies

Business & Economics ; E-Commerce / Digital Marketing

Social networking

Systematik:

Anmerkung:

Includes index. - Includes bibliographical references. - Print version record

Umfang:

1 Online-Ressource (160 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Moriuchi, Emi: Cross-cultural social media marketing - Bingley, UK : Emerald Publishing, 2021

Reihe:

Emerald insight

Emerald points

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-83867-175-4

978-1-83867-177-8

DOI / URN:

10.1108/9781838671754

Katalog-ID:

1773262882

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!