Marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes

This latest volume of Review of Marketing Research, Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes is divided in three parts: (1) measures of firm performance, (2) measures of social interaction, and (3) measures related to broader societal outcomes such as sustainability and qual...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Kumar, Vikas [herausgeberIn]

Stewart, David W. - 1951- [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, U.K.: Emerald Publishing Limited ; 2021

©2021

Zeitschrift/Reihe:

Emerald insight - volume 18

Schlagwörter:

Marketingmanagement / Marketing accountability / Firm performance / Social interaction

Schlagwörter:

Marketing research

Marketing, Social aspets

Responsibility

Business & Economics ; Marketing ; Research

Market research

Anmerkung:

Includes index. - Print version record

Umfang:

1 Online-Ressource (xxii, 327 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes - Bingley, UK : Emerald Publishing, 2021

Reihe:

Emerald insight

Review of marketing research ; volume 18

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-83867-565-3

978-1-83867-563-9

DOI / URN:

10.1108/S1548-6435202118

Katalog-ID:

1775563464

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!