Marketing countries, places, and place-associated brands : identity and image

Contents: Introduction: The 'country' vs. 'Place' and 'marketing' vs. 'Branding' conundrum / Nicolas Papadopoulos and Mark Cleveland -- Part I: 'birds of a feather, all over the place': My neighbourhood, my town, my country -- 1. Conceptions of place...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Papadopoulos, Nicolas [herausgeberIn]

Cleveland, Mark [herausgeberIn]

Körperschaften:

Edward Elgar Publishing [Verlag]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham, UK Northampton, MA: Edward Elgar Publishing ; 2021

Schlagwörter:

Standortmarketing / Stadtmarketing / Markenimage / Herkunftsbezeichnung / Theorie / Welt

Schlagwörter:

Place marketing

Formangabe:

Electronic books

Aufsatzsammlung

Systematik:

Anmerkung:

Includes bibliographical references and index

Umfang:

1 Online-Ressource (392 Seiten)

Links:

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ISBN:

978-1-83910-737-5

DOI / URN:

10.4337/9781839107375

Katalog-ID:

1776490436

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