Comprendre et apprendre dans l’interaction. Les séquences d’explication en classe de français langue seconde

This book is about the organization of explanation sequences in classes of French as a second language. It provides a description of how these sequences are organized, an inventory of resources mobilized by students to ask and give explanations, as well as a reflection on learning opportunities for...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Fasel Lauzon, Virginie [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Französisch

Erschienen:

Erscheinungsort nicht ermittelbar: Peter Lang International Academic Publishing Group ; 2014

Rechteinformationen:

Open Access

Creative Commons ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0

Schlagwörter:

linguistics

Language acquisition

Language teaching & learning (other than ELT)

Speaking / pronunciation skills

Umfang:

1 Online-Ressource (292 p.)

Reihe:

Linguistic Insights

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-3-0351-0641-1

Katalog-ID:

1778652980

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!