Sustainable Consumer Behavior and Food Marketing

In light of the considerable impact of global food supply chains on climate change, more sustainable ways of producing, distributing, and consuming food appear critical for sustainable development. With the aim of contributing to this topic, this Special Issue on sustainable food consumption and foo...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Meixner, Oliver [herausgeberIn]

Riefler, Petra [herausgeberIn]

Schanes, Karin [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Basel, Switzerland: MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute ; 2021

Rechteinformationen:

Open Access

Creative Commons ; https://creativecommons.org/licenses/by/4.0

Schlagwörter:

Research & information: general

Umfang:

1 Online-Ressource (264 p.)

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-3-0365-2594-5

978-3-0365-2595-2

Katalog-ID:

1794542809

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!