Food blogs, postfeminism, and the communication of expertise : digital domestics

This book examines how and why women use blogs to create successful digital brands based on food preparation, purchase, and consumption. Alane Presswood clarifies the relationships between individual brands, reader communities, and sociocultural trends via an exploration of the strategies employed t...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Presswood, Alane L. [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Lanham Boulder New York London: Lexington Books ; 2020

© 2020

Schlagwörter:

USA / Frau / Ernährung / Weblog / Social Media / Selbstdarstellung / Marke / Feminismus

Schlagwörter:

Blogs

Electronic books

Anmerkung:

Description based on publisher supplied metadata and other sources

Umfang:

1 Online-Ressource (vii, 163 Seiten)

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Presswood, Alane L.: Food blogs, postfeminism, and the communication of expertise - Lanham : Lexington Books, 2020

Reihe:

Communicating gender

Links:

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ISBN:

978-1-4985-9369-4

Katalog-ID:

1794701478

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