Jewish Studies in the Digital Age

As in all fields and disciplines of the humanities, Jewish Studies scholars find themselves confronted with the rapidly increasing availability of digital resources (data), new technologies to interrogate and analyze them (tools), and the question of how to critically engage with these developments....
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Afanasieva, Julia [mitwirkender]

Astrouskaya, Tatsiana [mitwirkender]

Bambaci, Luigi [mitwirkender]

Ben Ezra, Daniel Stökl [mitwirkender]

Bonazzi, Anna [mitwirkender]

Clavadetscher, Sinja [mitwirkender]

Droby, Ahmad [mitwirkender]

El-Sana, Jihad [mitwirkender]

Germain Lee, Benjamin Charles [mitwirkender]

Gondek, Abby [mitwirkender]

Hofmeisterová, Karin [mitwirkender]

Hultman, Maja [mitwirkender]

Kizhner, Inna [mitwirkender]

Kocián, Jiří [mitwirkender]

Kokin, Daniel Stein [mitwirkender]

Kurar Barakat, Berat [mitwirkender]

Levi, Amalia S. [mitwirkender]

Levi, Amalia S. [herausgeberIn]

Mahrer, Stefanie [mitwirkender]

Mancuso, Piergabriele [mitwirkender]

Margolis, Michelle [mitwirkender]

Margolis, Michelle [herausgeberIn]

Mlynář, Jakub [mitwirkender]

Pusenkova, Diana [mitwirkender]

Rabaev, Irina [mitwirkender]

Rürup, Miriam [mitwirkender]

Rürup, Miriam [herausgeberIn]

Salvisberg, Stefanie [mitwirkender]

Segal, Zef M. [mitwirkender]

Shandler, Jeffrey [mitwirkender]

Sherer, Maria [mitwirkender]

Shmidman, Avi [mitwirkender]

Skorinkin, Daniil [mitwirkender]

Stökl Ben Ezra, Daniel [herausgeberIn]

Terras, Melissa [mitwirkender]

Vasyutinsky Shapira, Daria [mitwirkender]

Waxman, Joshua [mitwirkender]

Zaagsma, Gerben [mitwirkender]

Zaagsma, Gerben [herausgeberIn]

Körperschaften:

University of Luxembourg

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

München Wien: De Gruyter Oldenbourg ; 2022

©2022

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Schlagwörter:

Digital humanities, Congresses

Jews, Congresses, Study and teaching (Higher)

Umfang:

1 Online-Ressource (VII, 382 p.)

Reihe:

Studies in Digital History and Hermeneutics ; 5

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Cover

ISBN:

978-3-11-074482-8

DOI / URN:

10.1515/9783110744828

Katalog-ID:

1818914980

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!