Dritte „Tagung der Fachdidaktik“ 2017 : Religiöse und (sozio-)kulturelle Vielfalt in Fachdidaktik und Unterricht

Processes of pluralization pose new challenges for teaching various subjects. The social, cultural, and religious heterogeneity of students is not only of pedagogical importance, but also highly relevant for subject-specific education. It was with this in mind that the "Third Conference of Subj...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Juen, Maria [verfasserIn]

Sejdini, Zekirija [herausgeberIn]

Tuna, Mehmet H. [herausgeberIn]

Kraml, Martina [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Deutsch

Erschienen:

Innsbruck: innsbruck university press ; 2019

Rechteinformationen:

Open Access

Creative Commons ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0

Schlagwörter:

Language teaching & learning (other than ELT)

Religious issues & debates

Migration, immigration & emigration

History

Religious issues and debates

Migration, immigration and emigration

Relating to migrant groups / diaspora communities or peoples

Language teaching and learning

Umfang:

1 Online-Ressource (264 p.)

Reihe:

Innsbrucker Beiträge zur Fachdidaktik ; 6

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

Katalog-ID:

1836440820

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!