Teaching Multiplication with Lesson Study : Japanese and Ibero-American Theories for International Mathematics Education

This open access book is intended to assist teachers, teacher trainers, curriculum designers, editors and authors of textbooks in developing strategies to teach the multiplication of natural numbers based on the experience of the Lesson Study in Japan. This approach to mathematics education dates ba...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Isoda, Masami [verfasserIn]

Olfos, Raimundo

Isoda, Masami [herausgeberIn]

Olfos, Raimundo [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Erscheinungsort nicht ermittelbar: Springer Nature ; 2021

Rechteinformationen:

Open Access

Creative Commons ; by/4.0

Schlagwörter:

Curriculum planning & development

Teaching of a specific subject

Teacher training

Education

Curriculum planning and development

Umfang:

1 Online-Ressource (296 p.)

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-3-030-28561-6

Katalog-ID:

1836445148

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!