Schulentwicklung Inklusion : Empirische Einzelfallstudie eines Schulentwicklungsprozesses

The research examines the question of conditions for an inclusive school development process from the perspective of teachers. As a qualitative individual case study, the work shows the com-plexity of the development process according to the description of a school as a pedagogical unit (cf. Fend 19...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Bengel, Angelika [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Deutsch

Erschienen:

Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt ; 2021

Rechteinformationen:

Open Access

Creative Commons ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0

Schlagwörter:

Inclusive education / mainstreaming

Educational strategies and policy: inclusion

Umfang:

1 Online-Ressource (205 p.)

Reihe:

Interdisziplinäre Beiträge zur Inklusionsforschung

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-3-7815-2456-9

Katalog-ID:

1836476728

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!