Ray Tracing Gems II : Next Generation Real-Time Rendering with DXR, Vulkan, and OptiX

"The digital version of this book is available now for free – with the print version following very soon! This Open Access book is a must-have for anyone interested in real-time rendering. Ray tracing is the holy grail of gaming graphics, simulating the physical behavior of light to bring r...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Marrs, Adam [verfasserIn]

Shirley, Peter [herausgeberIn]

Wald, Ingo [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Erscheinungsort nicht ermittelbar: Springer Nature ; 2021

Rechteinformationen:

Open Access

Creative Commons ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0

Schlagwörter:

Graphical & digital media applications

Graphical and digital media applications

Umfang:

1 Online-Ressource (858 p.)

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-4842-7184-1

Katalog-ID:

1836487223

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!