The Future of Sustainability Education at North American Universities

This collection explores sustainability education in the North American academy. The authors advocate for a more integrated approach to teaching sustainability in order to help students address the most pressing problems of the world, embrace experimentation, and foster more meaningful involvement w...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Bergstrom, Apryl [mitwirkender]

Boone, Christopher G. [mitwirkender]

Dale, Ann [mitwirkender]

Dietz, Thomas [mitwirkender]

Epp, Roger [mitwirkender]

Goebel, Allison F. W. [mitwirkender]

Houshmand, Kourosh [mitwirkender]

Jones, Robert H. [mitwirkender]

Krogman, Naomi [mitwirkender]

Krogman, Naomi [herausgeberIn]

Lovejoy, Thomas E. [mitwirkender]

Malcom, Shirley M. [mitwirkender]

Megginson, Robert E. [mitwirkender]

Perkins, Patricia E. [mitwirkender]

Sharpe, Vicky J. [mitwirkender]

Steelman, Toddi A. [mitwirkender]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Edmonton: University of Alberta Press ; 2023

©2022

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Umfang:

1 Online-Ressource (272 p.)

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Cover

ISBN:

978-1-77212-667-9

DOI / URN:

10.1515/9781772126679

Katalog-ID:

1860907644

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!