Branding the Middle East : communication strategies and image building from Qom to Casablanca

This edited volume investigates place, product, and personal branding in the Middle East and North Africa, including some studies from adjacent regions and the wider Islamicate world. Going beyond simply presenting logos and slogans, it critically analyses processes of strategic communication and im...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wippel, Steffen - 1962- [herausgeberIn]

Körperschaften:

Walter de Gruyter GmbH & Co. KG [Verlag]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Berlin: De Gruyter ; 2023

© 2023

Zeitschrift/Reihe:

Studies on modern Orient - Volume 38

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Schlagwörter:

Naher Osten / Islamische Staaten / Markenpolitik / Marketing

Schlagwörter:

Branding (Marketing), Middle East

RELIGION / Islam / History

Formangabe:

Aufsatzsammlung

Umfang:

1 Online-Ressource (XVI, 660 Seiten) ; Illustrationen

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Branding the Middle East - Berlin : De Gruyter, 2023

Reihe:

Studies on Modern Orient ; Volume 38

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Volltext
Cover

ISBN:

978-3-11-074115-5

978-3-11-074110-0

DOI / URN:

urn:nbn:de:0168-ssoar-91631-2

10.1515/9783110741100

Katalog-ID:

1869980751

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