Chapter Introduction : Why This Book and Why Now

Dual language bilingual programs aim to develop bilingualism, biliteracy, and sociocultural competence while meeting grade-level academic standards. There are at least four dual language bilingual education (DLBE) program models, which are traditionally defined by the student groups they imagine ser...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Dorner, Lisa M. [verfasserIn]

Palmer, Deborah [verfasserIn]

Cervantes-Soon, Claudia [verfasserIn]

heiman, Dan [verfasserIn]

Crawford, Emily R. [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Unbestimmt

Erschienen:

Erscheinungsort nicht ermittelbar: Taylor & Francis ; 2023

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Schlagwörter:

Literacy

Education

Umfang:

1 Online-Ressource (19 p.)

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-032-14697-3

978-1-032-12793-4

Katalog-ID:

1877773867

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!