Jamming the Classroom : Musical Improvisation and Pedagogical Practice

Drawing on a mix of collaborative autoethnography, secondary literature, interviews with leading improvisers, and personal anecdotal material, Jamming the Classroom discusses the pedagogy of musical improvisation as a vehicle for teaching, learning, and enacting social justice. Heble and Stewart wri...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Heble, Ajay [verfasserIn]

Stewart, Jesse [verfasserIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Unbestimmt

Erschienen:

Erscheinungsort nicht ermittelbar: University of Michigan Press ; 2023

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Schlagwörter:

Music

Techniques of music / music tutorials

Theory of music & musicology

Umfang:

1 Online-Ressource

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-0-472-90375-7

978-0-472-07636-9

Katalog-ID:

1877793183

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!