Creating value through innovation

In open and dynamic markets, only innovation can give a firm a competitive advantage and with it the superior cash flows that generate value. This book offers a new conceptual structure and applicable analytical models for evaluating a firm's innovation strategies in highly competitive environm...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Dringoli, Angelo - 1947- [verfasserIn]

Körperschaften:

Edward Elgar Publishing [Verlag]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham, UK Northampton, MA: Edward Elgar Publishing ; 2009

Schlagwörter:

Innovationsmanagement / Shareholder Value / Wettbewerbsvorteil

Unternehmen / Innovationsmanagement / Modellierung / Evaluation

Schlagwörter:

Economic value added

Strategic planning

Technological innovations, Management

Creative ability in business

New products, Decision making

Unternehmen

Innovationsmanagement

Modellierung

Evaluation

Systematik:

Anmerkung:

Includes bibliographical references (pages 184-190) and index

Umfang:

1 Online-Ressource (xi, 203 pages) ; illustration

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Dringoli, Angelo: Creating value through innovation - Cheltenham [u.a.] : Edward Elgar, 2009

Links:

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ISBN:

978-1-0353-0569-8

Katalog-ID:

1879440407

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