The economics of vertically differentiated markets

This original new book offers a comprehensive and engaging perspective on the theory of vertical differentiation. It enables the reader to grasp the key concepts and effects that product quality has both on firms' behaviour and market structure, and the ways in which this relationship has evolv...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Lambertini, Luca [herausgeberIn]

Körperschaften:

Edward Elgar Publishing [Verlag]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham, UK Northampton, MA: Edward Elgar Publishing ; 2006

Schlagwörter:

Marktstruktur / Industriestruktur / Produktdifferenzierung / Produktqualität / Monopol / Duopol / Wirtschaftsmodell

Marktstruktur / Vertikale Produktdifferenzierung / Gleichgewichtsmodell / Spieltheorie / Industrieökonomie

Schlagwörter:

Industrial organization

Formangabe:

Aufsatzsammlung

Systematik:

Anmerkung:

Includes bibliographical references and index

Umfang:

1 Online-Ressource (xvi, 211 pages) ; illustrations

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe Lambertini, Luca: The economics of vertically differentiated markets - Cheltenham[u.a.] : Edward Elgar, 2006

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-1-78195-831-5

Katalog-ID:

1879443201

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