Practicing Embodied Thinking in Research and Learning

This book delves into the embodied ground of thinking, illuminating the transition from theorising about the embodied mind to actively practising embodied thinking in research, teaching, and learning. The authors speak from immersing themselves in novel methods that engage the felt, experiential dim...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Schoeller, Donata [herausgeberIn]

Thorgeirsdottir, Sigridur [herausgeberIn]

Walkerden, Greg [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Oxford: Taylor & Francis ; 2025

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Schlagwörter:

Teacher training

Moral and social purpose of education

Umfang:

1 Online-Ressource (246 p.)

Reihe:

Routledge International Studies in the Philosophy of Education

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-003-39793-9

978-1-040-12582-3

978-1-032-49872-0

978-1-040-12585-4

Katalog-ID:

1904851444

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!