To Be a Minority Teacher in a Foreign Culture : Empirical Evidence from an International Perspective

This open access book offers in depth knowledge on the challenges and opportunities offered by the inclusion of minority teachers in mainstream educational settings from an international perspective. It aims to be a unique and important contribution for scholars, policy-makers, and practitioners con...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Gutman, Mary [herausgeberIn]

Jayusi, Wurud [herausgeberIn]

Beck, Michael [herausgeberIn]

Bekerman, Zvi [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cham: Springer Nature ; 2023

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung 4.0 International ; CC BY 4.0

Schlagwörter:

Education

Teacher training

Educational strategies and policy

Umfang:

1 Online-Ressource (509 p.)

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-3-031-25584-7

978-3-031-25583-0

Katalog-ID:

1904953700

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!