Business-to-business brand management : theory, research and executive case study exercises

Effective business-to-business brand strategies: introduction to business-to-business brand management / Mark S. Glynn, Arch G. Woodside -- Building a strong business-to-business brand / Kevin Lane Keller -- Manufacturer brand benefits: mixed methods scaling / Mark S. Glynn -- Building brand equity...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Glynn, Mark S.

Woodside, Arch G. - 1943-

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, UK: JAI Press ; 2009

Zeitschrift/Reihe:

Advances in business marketing and purchasing - 15

Schlagwörter:

Brand name products, Management

Industrial marketing

Product management

Brand name products, Case studies, Management

Anmerkung:

Includes bibliographical references and index

Umfang:

Online-Ressource

Reproduktion:

Online-Ausg. ; 2011

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Business-to-business brand management - Bingley [u.a.] : Emerald, 2009

Reihe:

Advances in business marketing and purchasing ; 15

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

1-84855-671-3

978-1-84855-671-3

978-1-282-27144-9

Katalog-ID:

653993587

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