Organizational culture, business-to-business relationships, and interfirm networks

"Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks" provides deep understanding about business-to-business and organizational relationships. Studies in this volume identify real-life relationship paradoxes and explain how firms manage, not solve, these para...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Woodside, Arch G. - 1943-

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, UK: Emerald ; 2010

Zeitschrift/Reihe:

Advances in business marketing and purchasing - 16

Schlagwörter:

Corporate culture

Interorganizational relations

Business networks

Strategic alliances (Business)

Systematik:

Anmerkung:

Includes bibliographical references

Umfang:

Online-Ressource (503 S.)

Reproduktion:

Online-Ausg. ; 2011

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Organizational culture, business-to-business relationships, and interfirm networks - Bingley : Emerald, 2010

Reihe:

Advances in business marketing & purchasing ; 16

Links:

Link aufrufen
Volltext
Inhaltsverzeichnis

ISBN:

9786612752988

1-282-75298-7

0-85724-306-3

978-1-282-75298-6

978-0-85724-306-5

Katalog-ID:

664745091

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!