Measurement and research methods in international marketing

Publishing cross-national research is often a difficult endeavour as ensuring equivalence of method and measures can be challenging. Even though the importance of sound data and valid measures has long been an acknowledged, it is often problematic to follow required quality standards in concrete res...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Sarstedt, Marko - 1979-

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley: Emerald ; 2011

Ausgabe:

1. ed.

Zeitschrift/Reihe:

Advances in international marketing - 22

Schlagwörter:

Export marketing, Research, Methodology

Anmerkung:

Includes bibliographical references

Umfang:

Online-Ressource (xi, 239 p)

Reproduktion:

Online-Ausg. ; Palo Alto, Calif ; ebrary ; 2011

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Measurement and research methods in international marketing - Bingley [u.a.] : Emerald, 2011

Reihe:

Advances in international marketing ; 22

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-1-78052-094-0

Katalog-ID:

687417031

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