Business, society and politics : multinationals in emerging markets

This volume looks at interaction between business firms and socio-political actors in emerging markets - and how this relationship can be managed - and deals with the interconnection between the socio-political organizations in emerging markets and MNCs. Inferring to different business perspectives,...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Hadjikhani, Amjad [hrsg]

Elg, Ulf [hrsg]

Ghauri, Pervez N. - 1948- [hrsg]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bingley, U.K: Emerald ; 2012

Zeitschrift/Reihe:

International business and management - 28

Schlagwörter:

International business enterprises, Management, Developing countries

International business enterprises, Political aspects, Developing countries

International business enterprises, Social aspects, Developing countries

Systematik:

Anmerkung:

Description based upon print version of record

Umfang:

Online-Ressource (xxix, 340 p.) ; ill

Beschreibung:

Systemvoraussetzungen: Acrobat Reader.

Reproduktion:

Online-Ausg. ; 2013

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Business, society and politics - Bingley : Emerald, 2012

Reihe:

International business and management ; 28

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Inhaltsverzeichnis

ISBN:

1-78052-991-0

978-1-78052-991-2

Katalog-ID:

735292248

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