MultiPluriTrans in Educational Ethnography : Approaching the Multimodality, Plurality and Translocality of Educational Realities

Ethnography has established itself as a key strategy of qualitative research in education, because it is so versatile, flexible, and ambiguous. Its growing importance coincides with an increasing diversity of 'discovered' educational realities. In the process, many basic assumptions have t...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Bollig, Sabine - 1971- [herausgeberIn]

Michael-Sebastian, Honig [herausgeberIn]

Neumann, Sascha [herausgeberIn]

Seele-Nyima, Claudia [herausgeberIn]

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Bielefeld: Transcript-Verl. ; 2015

©2015.

Rechteinformationen:

Restricted Access

Schlagwörter:

Bildungsforschung / Feldforschung / Sozialisation

Schlagwörter:

Educational anthropology, Research

Ethnology, Research

Learning, Research

Social work education

EDUCATION / Philosophy, Theory & Social Aspects

Formangabe:

Aufsatzsammlung

Systematik:

Anmerkung:

Literaturangaben

Umfang:

1 Online-Ressource (318 Seiten)

Reproduktion:

2015

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: MultiPluriTrans in educational ethnography - Bielefeld : transcript, 2015

Reihe:

De Gruyter eBook-Paket Sozialwissenschaften

Pädagogik

Pedagogy

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Cover
Cover
Cover
Cover

ISBN:

978-3-8394-2772-9

DOI / URN:

10.14361/9783839427729

Katalog-ID:

836193377

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!