Weiter zum Inhalt
Start Suche
Toggle navigation
Merkliste (
0
)
(Voll)
Sprache
English
Deutsch
Mein Konto
Abmeldung
Anmelden
Suchen
Erweiterte Suche
Suchverlauf
Suche im alten Katalog
Die von der HCU lizenzierten E-Medien sind aus lizenzrechtlichen Gründen nur im HCU-Netz frei nutzbar (
Tipps zum Zugriff für HCU-Angehörige
)
Bücher & mehr
Aufsätze
1
Local content protection reconsidered: the case of domestic monopsonist
von: Kuroda, Tomohiro
2004, in:
Economics bulletin
Wird geladen...
2
Spillover effect in supplier related product recall : the impact of supplier COO on product evaluations
von: Huang, Jianping
2022, in:
Journal of marketing theory and practice
Wird geladen...
3
On potential Pareto gains from free trade areas formation
von: Sempere, Jaime
2022, in:
Journal of public economic theory
Wird geladen...
4
20 years after Marrakesh : reconsidering the effects of preferential rules of origin and anti-circumvention rules on trade in inputs and global production networks
von: Puccion, Laura
2014, in:
European yearbook of international economic law
Wird geladen...
5
Eyes wide shut? : understanding and managing consumers’ visual processing of country-of-origin cues
von: Halkias, Georgios
2022, in:
British journal of management
Wird geladen...
6
Non-tariff barriers and private conduct : the case of labelling
von: Mizulin, Nikolay
2015, in:
European yearbook of international economic law
Wird geladen...
7
An analysis on consumer perception via "stereotype content" model between sustainable brand and country of origin
von: Schoier, Gabriella
2022, in:
Rivista italiana di economia, demografia e statistica
Wird geladen...
8
Whence the beef : the effect of repealing mandatory country of origin labeling (cool) using a vertically integrated armington model with Monte Carlo simulatio
von: Hallren, Ross
2018, in:
Southern economic journal
Wird geladen...
9
MNCs’ HRM strategy and country of origin effect : do North American, European and Japanese firms really differ?
von: Yu, Gyu-chang
2007, in:
Management revue
Wird geladen...
10
Every storm will pass : examining expat's host country-destination image, cultural intelligence and renewed destination loyalty in COVID-19 tourism
von: Zaman, Umer
2021, in:
Cogent business & management
Wird geladen...
Nicht das Richtige dabei?
Schreiben Sie uns!
Sortieren & Filtern
Sortieren nach
Relevanz
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor*in
Titel
Einschränken auf E-Medien
Bibliothek
Standort (Printmedien)
Online
Ja
8
Nein
2
Erscheinungsjahr
Von:
Bis:
Sprache
English
10
Nicht das Richtige dabei?
Schreiben Sie uns!
Wird geladen...