Innovation and creativity at the bottom of the pyramid

Purpose: The purpose of this study is to illustrate how innovative and creative companies develop products and services at the bottom of the economic pyramid (B.o.P) markets. This paper attempts to gain further insight regarding the usage of the 4A perspective developed by Anderson and Billou (2007)...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Lehikoinen, Lauri Erik [verfasserIn]

Lundh, Amanda [verfasserIn]

Meert, Louis [verfasserIn]

Waeingnie, Kevan [verfasserIn]

Bentsen, Nina [verfasserIn]

Norbye, Ida B. T. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of business and economic sciences applied research - Kavala : [Verlag nicht ermittelbar], 2015, 11(2018), 1, Seite 13-25

Übergeordnetes Werk:

volume:11 ; year:2018 ; number:1 ; pages:13-25

Links:

Volltext
Volltext
Volltext

DOI / URN:

10.25103/ijbesar.111.02

Katalog-ID:

1019844744

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!