Impact of external factors on determining E-commerce benefits among SMEs in Malaysia

This paper examines how the external factors – i.e. customers, competitors – that driven Malaysian SMEs to adopt E-Commerce may influence the benefits these SMEs gained by adopting such technologies. The findings show the SMEs that were driven to adopt E-Commerce by customers demand are less likely...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Kartiwi, Mira [verfasserIn]

Hussin, Husnayati [verfasserIn]

Suhaimi, Mohd Adam [verfasserIn]

Jalaldeen, Mohamed Razi Mohamed [verfasserIn]

Amin, Mohammad Ruhul [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of Global Entrepreneurship Research - Berlin : SpringerOpen, 2014, 8(2018), 18, Seite 1-12

Übergeordnetes Werk:

volume:8 ; year:2018 ; number:18 ; pages:1-12

Links:

Volltext
Volltext
Volltext
Terms of use

DOI / URN:

10.1186/s40497-018-0105-7

Katalog-ID:

1032441089

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!