Similar Students and Different Countries? : An Analysis of the Barriers and Drivers for Erasmus Participation in Seven Countries

Increasing participation in the Erasmus study abroad program in Europe is a clear policy goal, and student-reported barriers and drivers are regularly monitored. This article uses student survey data from seven countries to examine the extent to which student-level barriers can explain the considera...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wit, Hans de [verfasserIn]

Huisman, Jeroen [verfasserIn]

Beerkens, Maarja [verfasserIn]

Souto-Otero, Manuel [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2016

Anmerkung:

Literaturangaben

Umfang:

1 Online-Ressource

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of studies in international education - Thousand Oaks, Calif. [u.a.] : Sage Publ., 1997

In: Journal of studies in international education - Bd. 20 (2016) H. 2, S. 184-204

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of studies in international education ; Bd. 20 (2016) H. 2, S. 184-204

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1177/1028315315595703

Katalog-ID:

1692728342

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!