Mediating role of consumer identity between factors influencing purchase intention and actual behavior in organic food consumption in Thailand

The aims of this research are toexplore the relationship between the factors influencing purchase intention and actual behaviors of Thai consumers of organic food, and to observe the mediating role of consumer identity between the factors:attitude towardorganic food, subjective norm, and perceived b...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Nitima Aungatichart [verfasserIn]

Aya Fukushige [verfasserIn]

Mayuree Aryupong [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht kommerziell 4.0 International ; CC BY-NC 4.0

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Pakistan journal of commerce and social sciences - Lahore : [Verlag nicht ermittelbar], 2008, 14(2020), 2, Seite 424-449

Übergeordnetes Werk:

volume:14 ; year:2020 ; number:2 ; pages:424-449

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Katalog-ID:

172677015X

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