Multilevel research : foundations and opportunities in management

The purpose of this methodological insight is to analyze the foundations of multilevel research, answering two main questions: why this methodological approach is important for management research and how to conduct a multilevel study. We examine why multilevel research is relevant, emphasizing its...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Molina Azorín, José Francisco [verfasserIn]

Pereira-Moliner, Jorge [verfasserIn]

López-Gamero, María D. [verfasserIn]

Pertusa-Ortega, Eva M. [verfasserIn]

Tarí, Juan José [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht kommerziell 4.0 International ; CC BY-NC 4.0

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Business research quarterly - London : Sage Publishing, 2014, 23(2020), 4 vom: Okt., Seite 319-333

Übergeordnetes Werk:

volume:23 ; year:2020 ; number:4 ; month:10 ; pages:319-333

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1177/2340944420966970

Katalog-ID:

1739053990

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!