Performance measurement of Vietnamese publishing firms by the integration of the GM (1,1) model and the Malmquist model

Background: In the new technology context, the publishing industry cannot continue to maintain its business operations and to develop relying solely on traditional product offerings, such as books, magazines, and newspapers. There needs to be an expansion into innovative products, such as e-books, m...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Nguyen, Xuan-Huynh [verfasserIn]

Quoc Chien Luu [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2021

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International ; CC BY-NC-ND 4.0

Schlagwörter:

Vietnamese publishing firms

production efficiency

Malmquist model

GM(1,1) model

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Business systems research - Warsaw : De Gruyter, Versita, 2010, 12(2021), 1 vom: Mai, Seite 17-33

Übergeordnetes Werk:

volume:12 ; year:2021 ; number:1 ; month:05 ; pages:17-33

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DOI / URN:

10.2478/bsrj-2021-0002

Katalog-ID:

1770800913

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