Effects of an e-reader intervention on literacy, numeracy and non-verbal reasoning among adolescent girls in Zambia : evidence from a randomised controlled trial

Gespeichert in:
Autor*in:

Mensch, Barbara S. [verfasserIn]

Haberland, Nicole [verfasserIn]

Soler-Hampejsek, Erica [verfasserIn]

Digitale, Jean [verfasserIn]

Jackson-Hachonda, Natalie [verfasserIn]

Chelwa, Nachela [verfasserIn]

Nyirenda, Pamela [verfasserIn]

Chuang, Erica [verfasserIn]

Polen, Lisa [verfasserIn]

Psaki, Stephanie R. [verfasserIn]

Kayeyi, Nkomba [verfasserIn]

Mbizvo, Michael T. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2021

Schlagwörter:

Bildung

Erziehung

Elementarbildung

Alphabetisierung

Lesekultur

Sambia

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of development effectiveness - London [u.a.] : Routledge, Taylor & Francis Group, 2009, 13(2021), 3, Seite 247-275

Übergeordnetes Werk:

volume:13 ; year:2021 ; number:3 ; pages:247-275

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/19439342.2021.1953566

Katalog-ID:

1773555979

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!