Customer is king: promoting port policing, supporting hypercommercialism

This ethnography of everyday policing realities in the European ports of Rotterdam and Hamburg presents an understanding of policing spaces where protecting and supporting global commerce dominate (Eski 2016a). In undertaking this research, I participated in the daily activities of 85 participants i...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Eski, Yarin [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

(hyper)commercialism

Port security

ethnography

frontline policing

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Policing and society - Getzville, NY : HeinOnline, 1990, 30(2020), 2, Seite 153-168

Übergeordnetes Werk:

volume:30 ; year:2020 ; number:2 ; pages:153-168

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1080/10439463.2019.1606808

Katalog-ID:

1798233436

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!