Exploring the potential of graphic novels for L2 pragmatic teaching and learning - focus on young learners

Gespeichert in:
Autor*in:

Schauer, Gila A. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung 4.0 International ; CC BY 4.0

Schlagwörter:

Interlanguage pragmatics

graphic novels

TEYL

young L2 learners

diversity in ELT

literature in language education

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Language learning journal - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group, 1990, 50(2022), 4, Seite 491-505

Übergeordnetes Werk:

volume:50 ; year:2022 ; number:4 ; pages:491-505

Links:

Informationsseite zum Volltext

DOI / URN:

10.1080/09571736.2022.2088445

Katalog-ID:

1819146324

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!